Vil du lære, hvordan du effektivt udvider dine kunderelationer gennem netværk og skaber mere værdi i dit salgsarbejde?
Igennem eksempler, øvelser og teknikker vil Per Tønsberg Frandsen, Assistant Director og forretningsudvikler i EY, dele ud af sine erfaringer med kundepleje og relationssalg.
Du vil lære teknikker og værktøjer, der styrker dine evner til at starte, opbygge og vedligeholde langvarige kunderelationer gennem effektiv kommunikation, værdifulde interaktioner og den rette frekvens af kundekontakt.
Per har i mere end 20 år arbejdet med relationssalg og kundepleje i store virksomheder. I dette oplæg vil han blandt andet komme ind på:
• Strategisk netværk, herunder forberedelse, elevatortale og valg af netværk
• Regelmæssig kommunikation – hvordan holder jeg kontakten – uden at være irriterende?
• Værdiskabende interaktion – kend virksomhedens interesser og målret din kontakt
• Respons – vær hurtig og effektiv, når den potentielle kunde rækker ud
• Personlig tilgang – behandl den potentielle kunde som et individ og ikke bare en salgsmulighed, bl.a. via ægte interesse
• LinkedIn – brug LinkedIn som en mulighed for at være ”top off mind”
Dato
3 april - 2025
Tid
15:00 – 17:30
Sted
Musikteatret Holstebro, prismesalen
Pris
Iværksættermedlemmer: 75,- ex moms. Medlemmer: 195,- ex moms. Ikke medlemmer: 695,- ex moms
Arrangør
ErhvervsForum Holstebro