DK EN
HR personaleudvikling employer branding

Netværket for HR-chefer

Et netværk for ledere, der arbejder med HR, personaleudvikling og employer branding

Netværket består af HR-chefer, ledere, der arbejder med personaleudvikling og employer branding, rekrutteringsprofessionelle og repræsentanter fra uddannelsesmiljøet. Gruppen tæller både chefer hos områdets største virksomheder samt ledere fra virksomheder, hvor udvikling giver særlige rekrutteringsudfordringer.

Formålet med HR-netværket er at Holstebros virksomheder og organisationer opbygger et tillidsfuldt og givende kendskab til hinanden for at videndele og styrke det gensidige, givende samarbejde på tværs når det kommer til rekruttering, ansættelse, tiltrækning og tilknytning af medarbejdere.

Emner for netværket er f.eks. rekruttering, igangsættelse af nye aktiviteter for at tiltrække arbejdskraft, vedligeholdelse og udbygning af dialogen med uddannelsesinstitutionerne samt udveksling af erfaringer med hinanden.

Praktisk info

  • Netværket mødes seks gange om året i to-tre timer, enten først eller sidst på arbejdsdagen.
  • En gang om året slutter vi af med at spise en middag sammen så der er tid til lidt mere uformel samtale og hygge.
  • Vi mødes på skift “hjemme” hos netværkets virksomheder så vi også lærer hinandens forretninger lidt bedre at kende.
  • Deltagelse koster 3500,- om året.

 

Har du lyst til at vide mere?
Kontakt Mette Saaby på mette@efho eller mobil 50 88 90 58.
Du er også velkommen til at kontakte netværksleder, Katrine Clement på 22 81 66 69.

Om netværkslederen

Katrine Clement er selvstændig kommunikationsrådgiver med fokus på arbejdslivskommunikation og employer branding og netværksdirektør hos EGN foruden opgaven som netværksleder for HR-netværket i ErhvervsForum Holstebro.

Med en Ph.D. i retorik og en baggrund som HR- og kommunikationschef har hun stået i spidsen for brandtransformationer, rekruttering og organisationsudvikling.

Katrine bringer en stærk kombination af analytisk indsigt og praktisk erfaring og brænder for at skabe stærke, autentiske fortællinger, der styrker virksomheders omdømme og interne kultur.

@erhvervsforumholstebro